Способи оплати:

  1. Готівкою. Здійснюється безпосередньо з демонстраційного залу компанії за адресою: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 59 - щодня з 9.00 до 17.00, крім суботи/неділі. Перед цим, необхідно зробити замовлення та дочекатись підтвердження наявності замовленої продукції менеджером компанії.
  2. LIQPAY (Безготівковий розрахунок). Здійснюється на розрахунковий рахунок компанії, після підтвердження комплектації замовлення менеджером компанії. Всі необхідні розрахункові документи надаються при відвантаженні товару. Оплата може бути здійснена будь якою картою Visa/Mastercard за допомогою online-сервісу платежів «LIQPAY».
  3. Післяплатою (Оплата при отриманні). Здійснюється по факту отримання замовлення у відділенні компанії партнера перевізника «Нова Пошта». При внесенні оплати, необхідно обов’язково перевірити правильність комплектації замовлення та його цілісність/неушкодженість. Компанія-перевізник бере відсоток за цю послугу, який розраховується за допомогою тарифного калькулятора на сайті «Нової Пошти».

Умови доставки:

  1. Самовивіз. Здійснюється безпосередньо з демонстраційного залу компанії за адресою: Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 59 - щодня з 9.00 до 17.00, крім суботи/неділі. Перед цим, необхідно зробити замовлення та дочекатись підтвердження наявності замовленої продукції менеджером компанії.
  2. Поштомат ПриватБанку. Здійснюється у відділенні ПриватБанку по всій мережі. Поштомат - це автоматичний поштовий сервіс, де можна самостійно отримати посилку в зручний час та в зручному місці. При надходженні замовлення на вказану адресу, на мобільний телефон приходить СМС-повідовлення з особистим кодом посилки. Безкоштовне зберігання замовлення в поштоматі триває 3 дні. Строк доставки до вказаного поштомату від 2 до 5 днів. ПриватБанк бере комісію за надання послуги «Поштомат». Вартість послуги вираховується в індивідуальному порядку.
  3. У відділення «Нова Пошта». Здійснюється у вказане відділення компанії-перевізника «Нова Пошта». При оформленні замовлення на сайті слід вказати, окрім адреси доставки, номер найближчого відділення «Нової Пошти». На вказаний при замовленні номер мобільного телефону, прийде СМС-повідомлення з особистим номером товаротранспортної накладної (ТТН), а при доставці у вказаний номер відділення - СМС з інформацією «Коли можна отримати замовлення». При отриманні посилки, обов’язково перевіряйте комплектацію замовлення та його цілісність/неушкодженість. Безкоштовне зберігання замовлення у відділенні триває 5 днів. Строк доставки до вказаного відділення від 1 до 3 днів. Вартість доставки розраховується за допомогою тарифного калькулятора на сайті компанії-перевізника «Нова Пошта».
  4. Кур’єром. Здійснюється нашим партнером - компанією перевізником «Нова Пошта». При оформленні замовлення на сайті слід вказати адресу, куди слід доставити посилку та зручний час. На вказаний номер мобільного телефону, прийде СМС-повідомлення з особистим номером товаротранспортної накладної (ТТН). На нього ж буде здійснений дзвінок кур’єра, який повідомить час доставки. При отриманні посилки на руки, обов’язково перевіряйте комплектацію замовлення та його цілісність/неушкодженість. Строк доставки на вказану адресу складає від 1 до 3 днів, від оформлення замовлення на сайті. Вартість доставки розраховується за допомогою тарифного калькулятора на сайті компанії-перевізника «Нова Пошта».